Poradnia Medycyny Żywienia
Bydgoszcz - Konopnickiej 22B | Warszawa - Klaudyny 16 C
+ 48 514 084 888
Pon-Pt: 10:00 - 18:00

MedFood to poradnia medycyny żywienia, w której szczególną uwagę przykłada się do jakości realizowanych usług. Dokładamy wszelkich starań by współpraca z nami przebiegała w miłej atmosferze i kończyła się uzyskaniem konkretnych informacji i narzędzi, wspierających pacjentów w procesie odzyskiwania zdrowia . Bardzo nam miło, że mieliśmy okazję współpracować. Prosimy o uzupełnienie poniższej anonimowej ankiety, będziemy wdzięczni za udzieloną informację zwrotną – w znaczący sposób ułatwi nam wprowadzenie koniecznych zmian i ulepszeń. Dziękujemy za poświęcony czas i życzymy miłego dnia!

 


1. Kto był Pana / Pani dietetykiem prowadzącym?

2. W skali od 1 do 10 jak Pan / Pani ocenia współpracę z dietetykiem prowadzącym?

3. W jaki sposób była realizowana usługa?

4. Jak ocenia Pan / Pani efektywność sposobu przeprowadzenia konsultacji?

5. Czy w Pana / Pani opinii cel konsultacji został odpowiednio zrealizowany?

6. Czy atmosfera spotkania / rozmowy z dietetykiem prowadzącym była odpowiednia?

7. W skali od 1 do 10 jak określa Pan / Pani poziom wiedzy dietetyka prowadzącego?

8. W skali od 1 do 10 jak określa Pan / Pani poziom otrzymanych materiałów dydaktycznych?

9. Czy otrzymany plan dietetyczny spełnił Pana / Pani oczekiwania?

10. Czy forma przekazywania wiedzy przez dietetyka prowadzącego była dla Pana / Pani odpowiednia?

11. Czy są jeszcze jakieś informacje, które warto z Pana / Pani punktu widzenia dodać do planu dietetycznego?


12. Czy są jeszcze jakieś informacje, które warto z Pana / Pani punktu widzenia dodać do materiałów dydaktycznych?


13. Czy informacje na temat sposobu przygotowania się do wizyty są wystarczająco dobrze opisane?


14. W jaki sposób ocenia Pan / Pani pracę naszego Działu Obsługi Klienta?

15. Prosimy określić ogólny poziom satysfakcji z poziomu obsługi w klinice MedFood.

16. Czy poleciłby Pan/ poleciłaby Pani klinikę MedFood swoim bliskim?


17. Z jakiego źródła trafił Pan / trafiła Pani do kliniki MedFood.


18. Czy powinniśmy zwrócić na coś szczególną uwagę, by poprawić jakość oferowanych rozwiązań?



 

 

 

 

Zapisz się do newslettera


i otrzymaj darmowego eBooka "Odzyskaj swoją młodość"

FreshMail.pl