Wszystkie aktualnie dostępne Szkolenia i Webinaria można znaleźć na naszej stronie internetowej http://medfood.com.pl/ lub na naszym profilu na Facebooku w zakładce Wydarzenia: https://www.facebook.com/PoradniaMedFood/events
Aby sprawnie przeprowadzić proces rekrutacji zapraszamy do zapoznania się z przygotowaną przez nas informacją o Szkoleniach lub Webinariach oraz Regulaminem, znajdującymi się na naszej stronie http://medfood.com.pl/. Aby się zarejestrować korzystamy z bocznego panelu “Moje konto” klikając w “Zarządzaj kontem”. Rejestracji konta można także dokonać poprzez zrobienie zakupów na naszej stronie i wypełnienie formularza przy finalizowaniu zamówienia. Podczas dokonywania zakupów należy poprawnie wypełnić wszystkie pola rejestracji oraz zaakceptować regulamin naszego sklepu.
Po dokonaniu zamówienia pojawi się podsumowanie oraz szczegóły zamówienia wraz ze wszystkimi danymi potrzebnymi do zrobienia przelewu. Po zrobieniu przelewu na podane konto, otrzymasz e-maila z potwierdzeniem zamówienia.
Wszelkie dodatkowe informacje dot. Rejestracji można odnaleźć w Regulaminie w § 3 Rejestracja oraz w § 4 Płatności.
Płatności za zamówione Szkolenia lub Webinaria dokonuje się przelewem bankowym poprzez dokonanie wpłaty na konto bankowe Sprzedawcy: MedFood Spółka Cywilna P. Ihnatowicz E. Ptak – Kasica, ul. Kwiatowa 21, 87-134 Czarnowo, Idea Bank : 60 1950 0001 2006 0016 3212 0004 bądź przelewem bankowym przekierowanym automatycznie przez Platformę Przelewy24. Płatność za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24.pl umożliwia realizację płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu internetowego. Decydując się na tę opcję płatności, automatycznie zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy24.pl. Realizując płatność za pomocą przelewu internetowego, po wybraniu swojego banku, należy zalogować się za pomocą danych dostępowych do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Lista banków obsługiwanych przez serwis Przelewy24.pl Możesz zrealizować płatność przy użyciu karty kredytowej w systemie VISA jak i MASTER CARD. W celu dokonania płatności przy użyciu karty kredytowej należy podać wymagane informacje o karcie oraz posiadaczu karty oraz autoryzować transakcję kodem CVV lub CVC. W tytule przelewu należy umieścić numer zamówienia ze sklepu internetowego MedFood.
Wszelkie dodatkowe informacje dot. Płatności znajdują się także w Regulaminie w § 4 Płatności.
Termin płatności wynosi 7 dni od daty zgłoszenia chęci uczestnictwa poprzez zakup Szkolenia lub Webinarium na naszej stronie internetowej.
Natomiast jeżeli pozostało mniej niż 7 dni do zorganizowania Szkolenia bądź Webinarium, pod warunkiem nadal pozostających wolnych miejsc, wpłaty należy uiścić natychmiastowo, czyli w dniu zakupu określonego Szkolenia bądź Webinarium.
Aby się zarejestrować korzystamy z bocznego panelu “Moje konto” klikając w “Zarządzaj kontem”. Rejestracji konta można także dokonać poprzez zrobienie zakupów na naszej stronie i wypełnienie formularza przy finalizowaniu zamówienia.
Podczas dokonywania zakupów należy poprawnie wypełnić wszystkie pola rejestracji oraz zaakceptować regulamin naszego sklepu.
Po dokonaniu zamówienia pojawi się podsumowanie oraz szczegóły zamówienia wraz ze wszystkimi danymi potrzebnymi do zrobienia przelewu.
Po zrobieniu przelewu na podane konto, otrzymasz e-maila z potwierdzeniem zamówienia.
Natomiast po wpłynięciu do nas należności uzyskasz dostęp do zakupionego webinarium, które będzie dostępne w panelu “Moje konto” w zakładkach “Zamówienia”.
Dla Microsoft® Windows® XP oraz Windows 7 potrzebujesz co najmniej procesora 1.4 GHz Intel® Pentium® 4 lub podobnego.
Dla Windows Vista® Windows XP, Windows Vista, Windows 7 oraz Windows 8 (wersja 32-bit/64-bit z 32-bitową przeglądarką) potrzebujesz co najmniej procesora 2 GHz Pentium 4 lub podobnego.
Dla Windows XP i Windows 7 potrzebujesz 512 MB RAM (rekomendujemy jednak 1 GB). Dla Windows Vista i Windows 8 potrzebujesz 1 GB RAM (rekomendujemy jednak 2 GB).
Potrzebujesz także Microsoft Internet Explorer 8 (aby wejść do pokoju) lub 9 (aby korzystać z panelu klienta) (tylko wersja 32 bitowa); Mozilla Firefox 3 lub wyższy; Google Chrome
Wszyscy uczestnicy (gospodarze, prezenterzy, uczestnicy i administratorzy) potrzebują także Adobe® Flash® Player 11.3. Porty 1935, 443 oraz 80 muszą być otwarte.
Jedynie gdy wiadomość z linkiem nie doszła lub pojawiły się problemy – prosimy o kontakt.
Obowiązkiem każdego Uczestnika koniecznie na min. 24 h przed rozpoczęciem Webinarium jest sprawdzenie czy wszystko działa. Najlepiej to zrobić od razu po otrzymaniu maila, wtedy będzie słyszalna muzyczka z poczekalni, nie będzie widoczna prezentacja.